Wat houdt een Service & Support contract in?

Door het afsluiten van een Service en Support contract bent u verzekerd van een optimaal werkende applicatie die continu door ons wordt gemonitord. Wij voeren proactief beheer uit, waardoor virusaanvallen en beveiligingslekken, die aan de orde van de dag zijn, niet uw activiteiten verstoren. Naast het kosteloos uitvoeren van beveiligingsupdates en het continu up to date houden van uw software verzorgen wij voor u een dagelijkse backup (herstelverzoek op aanvraag).

Deze service zit inbegrepen bij  uw ProductWare Beheerder licentie en kan in overleg los worden afgesloten. Wij gaan er vanuit dat de beheerder of contactpersoon van Opdrachtgever als schakel fungeert tussen de eigen organisatie van Opdrachtgever en de Support desk.

Voordelen van Service & Support

  • Altijd up-to-date
  • Geen setup kosten bij uitbreiding aantal accounts
  • Pro actief beheer m.b.t. de veiligheid van de software
  • Korting op geldende uurtarieven voor ondersteuning

Service & Support contract

  1. Wat een Service & Support contract voor uw bedrijf kan betekenen?
  2. Neem contact op voor de mogelijkheden en bespaar op uw kosten.
Ga naar contact


Cloud Diensten

Boekhouding

Hardware

Trainingen

KovriVisual

Quick Scan

ProductWare