Kunt u niet inloggen?
Volg eerst onderstaande stappen, voordat u contact opneemt met ‘support’:
Stap 1: Teveel foutieve inlogpogingen
Heeft u meer dan 5 keer geprobeerd in te loggen, maar met verkeerde inloggegevens? Dan is uw account vanwege beveiligingsvoorschriften voor 15 minuten geblokkeerd. Deze blokkade kan door ProductWare niet ongedaan gemaakt worden. Na 15 minuten wordt het account automatisch weer vrijgegeven en kunt u opnieuw inloggen.
Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan is het mogelijk om uw wachtwoord te resetten via reset.productware.nl (doe dit pas nadat de 15 minuten zijn verstreken).
Stap 2: Geen internetverbinding
Controleer of de websites www.productware.nl en mijnwms.nl bereikbaar zijn. Worden de websites niet geopend? Dan heeft u geen internetverbinding en kunt u niet inloggen in ProductWare.
Stap 3: Browsegeschiedenis wissen
Ziet u de melding “U kunt op dit moment niet aanmelden. Sluit uw browser om uw account te beschermen”? Verwijder dan uw browsegeschiedenis.
Stap 4: ProductWare openen via webbrowser lukt niet
Om ProductWare te starten, zonder gebruik te maken van de ProductWare App Launcher, kunt u ook (tijdelijk) werken op saas.productware.nl/productware.
Heeft u bovenstaande stappen gecontroleerd en kunt u nog steeds niet inloggen? Neem dan contact op met ‘support’.