Door het afsluiten van een Service en Support contract bent u verzekerd van een optimaal werkende applicatie die continu door ons wordt gemonitord.
Wat houdt een Service & Support contract in?
Wij voeren proactief beheer uit, waardoor virusaanvallen en beveiligingslekken, die aan de orde van de dag zijn, niet uw activiteiten verstoren. Naast het kosteloos uitvoeren van beveiligingsupdates en het continu up to date houden van uw software verzorgen wij voor u een dagelijkse back-up (herstelverzoek op aanvraag).
Deze service zit inbegrepen bij uw ProductWare Beheerder licentie en kan in overleg los worden afgesloten. Wij gaan ervan uit dat de beheerder of contactpersoon van de opdrachtgever als schakel fungeert tussen de eigen organisatie van de opdrachtgever en de Supportdesk.
Hulp nodig?
Heeft u vragen over Productware of over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op of vul het contactformulier in.
Bent u al klant en heeft u urgente support nodig buiten kantoortijden?