Urgente support
Kunt u niet inloggen?
Volg eerst onderstaande stappen, voordat u contact opneemt met ‘Urgente support’:
Stap 1: Teveel foutieve inlogpogingen
Heeft u meerdere keren geprobeerd in te loggen, maar met verkeerde inloggegevens? Dan is uw account vanwege beveiligingsvoorschriften voor 15 minuten geblokkeerd. Na 15 minuten wordt het account automatisch weer vrijgegeven en kunt u opnieuw inloggen.
Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan is het mogelijk om uw wachtwoord te resetten via reset.productware.nl (doe dit pas nadat de 15 minuten zijn verstreken).
Stap 2: Geen internetverbinding
Controleer of de websites www.productware.nl en mijnwms.nl bereikbaar zijn. Worden de websites niet geopend? Dan heeft u geen internetverbinding en kunt u niet inloggen in ProductWare.
Stap 3: Probleem met geïnstalleerde Citrix-plugin
Mogelijk is er een probleem met het starten van ProductWare, die te maken heeft met een probleem van de geïnstalleerde Citrix-plugin. Een mogelijke oplossing staat beschreven op de supportpagina van Citrix. Installeer de plugin opnieuw om het probleem te verhelpen.
Stap 4: Browsergeschiedenis wissen
Ziet u de melding “U kunt op dit moment niet aanmelden. Sluit uw browser om uw account te beschermen”? Verwijder dan uw browsergeschiedenis.
Stap 5: ProductWare openen via webbrowser lukt niet
Om ProductWare te starten, zonder gebruik te maken van de Citrix-plugin, kunt u ook (tijdelijk) werken op web.productware.nl.
Heeft u bovenstaande stappen gecontroleerd en kunt u nog steeds niet inloggen? En kunt u niet wachten met inloggen tot de eerstvolgende werkdag? Vul dan onderstaand formulier in.
Hulp nodig?
Heeft u vragen over Productware of over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op of vul het contactformulier in.